משלוח חינם בקניה מעל 250 ₪.

מוצרים לבית אונליין – בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו

החדשנות והטכנולוגיה על כל יתרונותיה הביאה אותנו לכך שאנחנו בעצם יכולים כיום לעשות שופינג אונליין דרך חנויות אינטרנטיות ולהזמין גם מוצרים לבית אונליין בקלות. חנויות איקומרס הן השופינג החדש, תוכלו למצוא מוצרים לכל נושא, ליהנות מחוויה שאין בה תורים בקופות. לקבל מבצעים איכותיים ופשוט לחקור וליהנות מעולם האונליין על כל גווניו והנושאים הרבים שבו. והיתרון? הכל קורה ממש בקליק אחד ובקלי קלות.

מוצרים לבית אונליין – מי ידע ששופינג יכול להיות כל כך רגוע

אם אתם נמנים  מאותם אנשים שסולדים משופינג בגלל הלחץ, תחושת הדוחק ואלו בעצם מונעים מכם מלקום ולרכוש דברים שאתם אוהבים או צריכים, ללא ספק חנות כלי בית אונליין פותרת לכם את הדילמה הזאת.

רכישה של מוצרים לבית אונליין לא תהרוס לכם את מצב הרוח הביתי והחמים שאתם נמצאים בו. למעשה, לא תצטרכו אפילו לצאת מהפיג'מה ותוכלו להישאר במיטה עם המחשב הנייד או עם הטלפון, ולרכוש משם.

ללא ספק, מאז שנכנסה קורונה לחיינו כולנו הבנו שכל חנות יכולה להפוך ולהיות חנות אונליין. אין באמת צורך לצאת מהבית כדי לרכוש מוצרים לבית או כלי מטבח ואפשר לבחור הכל, ממש מכל מקום בעולם.

אתם לא צריכים עכשיו להיות אשפי טכנולוגיה. גם אם אתם פחות מתחברים לדיגיטל, עליכם רק לבחור את המוצרים באתר הרלוונטי. ללחוץ על הקפה וליהנות ממבצעים והטבות לרכישה אונליין בהקלדת קוד קופון. זה פשוט, לא מורכב, וכולם יכולים.

עכשיו כשאם כבר יודעים איך עושים את זה, כל מה שנשאר לכם זה רק לבחור.

מוצרים לבית אונליין

מוצרים לבית אונליין – כאן קונים בכיף

שופינג של מוצרים לבית אונליין הוא השופינג הכיפי ביותר. מצעים, שמיכות, חנות כלי מטבח מפנקת עם מגוון של כלים איכותיים ועוד.

מוצרים רלוונטיים הם כאלו המתאימים גם לעיצוב הבית כמובן. ישנם אנשים המתייעצים עם אדריכלים ומעצבי פנים. זה כמובן במקרים שהבית גם עובר רענון ושיפוץ, וכך גם כלי הבית מותאמים אל העיצוב הכללי.

רכישת מוצרים לבית אונליין מביאה עמה יתרון גדול, אתם לא צריכים לחכות יותר מדי. ואתם למעשה נהנים ממשלוחים מהירים ואיכותיים שקל לקבל אותם עד לפתח הבית. 

אם אתם בכל זאת לא יודעים איך לעצב את הבית, ועדיין לא שוקלים להתייעץ אפילו עם מעצב פנים או אדריכל אנחנו שמחים להנגיש לכם שני טיפים מהותיים ועיקריים שתמיד מסייעים:

  • לפסטורליות יש מקום בבית

יצירת פינה פסטורלית בבית מעניקה איכות ונינוחות. חמימות שתמיד טוב שיש אותה בתוך הבית. זה מוסיף לאווירה הנעימה. זאת יכולה להיות פינת קריאה נעימה עם שמיכות כריות וכורסא מחבקת. זאת יכולה להיות פינה כיפית בגינה, במרפסת או בגג עם מזרקות וצבעים חמים ומנורות נעימות. אתם יוצרים את החמימות שלכם, ואת הפסטורליות שלכם בבית. 

  • תנו לצבעים את הכוח

עיצוב חלל הבית בין אם זהו הסלון ובין אם זהו המטבח, או חדר השינה או החדרים הפנימיים יכולים להתבצע באמצעות עיצוב ושילוב של צבעים מדהימים. כמובן, שגם כאן יש להתייעץ עם אנשי המקצוע. יחד עם זאת, אם יש לכם נגיעה בעיצוב בהחלט תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם. 

אם אין לכם את היכולת הזאת, תמיד אפשר ואף מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים בתחום על מנת שאלו יסייעו לכם לקבל את מלוא הפתרונות העיצוביים. כך גם תהיה פונקציונליות איכותית, וגם העיצוב שהכי מתאים לכם. כי עיצוב הוא התאמה אישית מלאה, וכמו שאתם רוצים את הבית מעוצב באופן המתאים למוצרים שאתם רוכשים, כך גם תרצו שתהיה נגישות ושימוש נוח. 

HOMMEY היא חנות אינטרנטית איכותית ומקצועית ברמה גבוהה, בעלת נסיון של שנים רבות ביבוא מוצרים איכותיים לקהל הישראלי. החנות מתמחה במוצרים לבית ולגינה. בעלויות ודילים מפנקים וכל זאת, על מנת שתוכלו ליהנות ממרחב רכישה אונליין מהיר, נוח, ובחוויה שפשוט תשאיר לכם טעם של עוד, ותגרום לכם להרגיש בבית. 

מוצרים לבית אונליין – שאלות ותשובות

  • תוך כמה זמן מגיעים המוצרים עד הבית?

לרוב, מדובר במספר ימים של משלוח. אך כדאי כן לבדוק דרך החנות שדרכה אתם רוכשים. לכל חנות כלי מטבח או מוצרים לבית אונליין יש את הזמנים שלה והחוקים שלה ולכן חשוב לבדוק זאת באופן פרטני. 

  • האם יש אחריות למוצרים?

ישנם מוצרים עליהם כן קיימת אחריות וישנם מוצרים שלא. מן הסתם על קעריות מטבח או כפות, כפיות, מזלגות ועוד לא תהיה אחריות. יחד עם זאת על מוצרים לבית שהם יותר רציניים או אפילו ברמת הטקסטיל, יכול להיות שכן. חשוב לבדוק זאת באופן פרטני מול החנות בה אתם רוכשים. 

  • איך יודעים הוראות תחזוקה של כלי הבית?

על כל מוצר שאתם רוכשים יש הוראות תחזוקה ותפעול. בדקו היטב את הוראות היצרן במעמד הרכישה. 

למעלה
סל קניות 0