משלוחים והובלות
פורסם ביום 21.11.21
החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לכתובת בישראל שהקלדת בעת ביצוע הרכישה ובכפוף לאמור להלן.
החברה תפעל כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים. החברה מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.
החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה לרבות שביתות, השבתות וכיוצ”ב.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החברה תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש.
מוצר הנרכש עם אפשרות אספקה במשלוח, יסופק באמצעות חברת שילוח לכתובת שניתנה ע”י הלקוח תוך שלושה עד חמישה ימי עסקים. כל המשלוחים הינם בתשלום במעמד הקניה באתר על חשבון הלקוח אלא אם נקבע אחרת ע”י החברה. במידה ולקוח הזין במעמד התשלום פרטים שגויים, זמני האספקה עלולים להתארך ולהתעכב בהתאם לזמינות המשלוחים בחברה.
תעריפי המשלוחים:
עלות משלוח של הזמנה (בגין כל חבילה אחת או -יותר) – תעמוד על 30 ₪ דמי משלוח.
משלוח של הזמנה בשווי של מעל 250 ₪ יתבצע ללא דמי משלוח
ישנם מוצרים שחייבים בדמי הובלה ואינם ניתנים לשליחה בתעריף דמי משלוח, כפי שמצוין ליד המוצר עצמו.
הנהלת החברה שומרת על זכות לעדכן את תעריפי המשלוחים והובלות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום ההזמנה שהוא יום קבלת האישור לעסקה מחברת האשראי של הלקוח (ימים א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושביתות במשק). החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברות המשלוחים וחברות ההובלה.
יודגש כי, בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף ביטול העסקה לכך שמבצע הפעולה יחזיר את הפריט/פריטים שנרכשו באריזתם המקורית, כשהיא שלמה ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא באמצעות שליח על חשבון הלקוח למחסן הלוגיסטי של החברה בתיאום מראש בלבד במספר טלפון: 073-708-8589 או במייל office@hommey.co.il