משלוח חינם בקניה מעל 250 ₪.

חנויות כלי מטבח – כל היסודות של כלי מטבח חיוניים

בישול חכם ופשוט דורש את הכלים הנכונים לעבודה. במקום לקנות הכל ביום הראשון, אתה יכול לאט לאט לבנות מלאי של כלים חיוניים, אשר חנויות כלי מטבח מספקות עבורכם, שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים. להחזיק את כלי הבישול החיוניים ביותר בארון שלכם יהפוך את חייכם להרבה יותר קלים. חנויות כלי מטבח יוצאות עם גאדג'טים למטבח אלגנטיים, אופנתיים ומלהיבים כל הזמן, ואתם תמיד יכולים לחדש את הקיים או להשלים את החסר בין כלי המטבח שלכם. למעשה, הכלים הבסיסיים ביותר הם לרוב כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לבשל ארוחות טעימות. 

חנויות כלי מטבח – אלו כלים נחוצים עבור בשלנים מתחילים?

כדי לעזור לכם לדעת בדיוק עם אילו כלים להתחיל, ניתן לערוך רשימה של כלים נחוצים עבור בשלנים מתחילים, כדי לדעת מראש אילו כלים תרצו לקנות מתוך חנויות כלי מטבח. רשימה זו מתארת ​​את השימושים של כלי בישול בסיסיים הנמצאים בכל חנות כלי מטבח והיא מושלמת לטבחים מתחילים. עם הפריטים האלה, תוכל לבשל כמעט כל דבר ולהתחיל ליצור במטבח מבלי לחכות:

  • מחבת נון-סטיק – כל משק בית צריך מחבת טפלון לארוחת הבוקר מאחר וביצים ולביבות עדיף להכין על משטח טפלון. זוהי גם מחבת סופר תכליתית שניתן להשתמש בה לצריבת בשרים, להקפצת ירקות ולהכנת רטבים. רק יש צורך לשמור על המשטח ללא שריטות לכן עדיף לצרף למחבת זו גם כף עץ. 
  • סיר – סיר מושלם כאשר אתם צריכים לבשל משהו עם נוזלים, כמו רתיחה של פסטה וירקות או מרקים. 
  • כיום חנויות כלי מטבח מציאות עבורכם סירים במגוון גדלים, ציפויים ועיצובים. כך שהתבשיל שלכם ללא ספק יצא טעים, בעזרתו של הסיר המושלם.
  • תבניות אפייה מזכוכית – כלי אפייה מזכוכית מושלמים לאפיית דברים כמו תבשילים בתנור. מכיוון שזכוכית בטוחה לחימום במיקרוגל, היא יכולה להתאים למיקרוגל לזמנים שבהם אתם צריכים לבשל מראש ירקות עם שיטת הבישול המהירה במיקרוגל או אפילו לבישול מלא כשהתנור והכיריים שלכם תפוסים.

חנויות כלי מטבח

אביזרי בישול נלווים שאי אפשר בלעדיהם

מלבד כלי בישול עצמם, במטבח אנחנו משתמשים בעוד מגוון כלי מטבח ואביזרים נוספים, שבלעדיהם כנראה ולא הינו מצליחים להכין אפילו חביתה. חנויות כלי מטבח רכזו עבורכם את כל הכלים הנחוצים לבישול שאתם צריכים במטבח שלכם:

  • סכינים- אם אתם מבשלים, כנראה שאתם הולכים להשתמש בסכין. אם יש לכם מקום רק לסכין אחת, קנו סכין שף. אתם יכולים להשתמש בסכין זו עבור 90 אחוז מהכנת האוכל שלכם, אז קנו סכין אחת מקצועית, ותשמור עליה. מומלץ לרכוש גם סכין משוננת וסכין חיתוך מכיוון שהם משרתים מטרות שונות – סכינים משוננות מאפשרות לחתוך עגבניות ולחם בקלות, וסכיני חיתוך מעולות לעבודות קטנות ועדינות יותר, כאשר סכין גדולה פשוט לא חותכת את זה.
  • כפות מדידה- גם אם אתם אוהבים לבשל עם המושג  "לפי העין", זה שימושי להחזיק סט של כפות מדידה בסביבה לזמנים שבהם אתם צריכים מדידות מדויקות. חנויות כלי מטבח מגדילות ראש, ואוהבות להפתיע עם חידושים כמו סט כפות מדידה מגנטי, כאשר הן נצמדות זו לזו כך שלעולם לא תצטרכו לדאוג שאחת הכפות תלך לאיבוד או למקם את הכף במקום הלא נכון.
  • כפות עץ- כפות עץ אינן שוחקות או שורטות את משטחי הבישול שלכם והן יחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות. רק אל תכניסו אותם למדיח כלים.
  • קולפן- כאשר אתם מגדירים את המטבח שלכם מהיסודות, אתם רוצים לוודא שיש לכם קולפן טוב וחד כדי להסיר את קליפות הירקות והפירות ללא בעיה, ולהתפנות להכנת הסלט בהקדם.
  • קופסאות לאחסון מזון- קופסאות אחסון מעולות לשמירת שאריות מהארוחה ולשמירה על מרכיבים כמו ירקות חתוכים טריים ומוכנים להיכנס לתבשיל בהתראה של רגע. סטים בגדלים שונים שימושיים לאחסון מזונות מכל הסוגים, בעוד שקופסאות עם מכסים בלתי ניתנים להסרה פירושם שהחלק העליון לא ייעלם בקסם.

כפי שניתן לראות, המטבח שלכם זקוק למגוון כלים בסיסיים בלעדיהם, סביר להניח, לא תוכלו לבשל. באתר המקוון של הומי תוכלו למצוא את כל הכלים המצוינים, ועוד רבים אחרים, שימושיים לא פחות. הומי מתחייבים לספק לכם את כל המוצרים באיכות הגבוהה ביותר עד פתח הבית.  

חנויות כלי מטבח – שאלות ותשובות

  • מה הם כלי המטבח הבטוחים ביותר למישוש?

הכלים הבטוחים ביותר הם אלו העשויים מחומרים טבעיים כמו עץ ​​או במבוק, כל עוד הם אינם מטופלים בכימיקלים. בנוסף, הבחירה הטובה ביותר היא סיליקון נטול BPA, שיכול לעמוד בטמפרטורות גבוהות.

  • מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן כלי מטבח?

זה תלוי בעיצוב הפנים שלכם ובגודל המקום הפנוי. אפשרויות טובות כוללות מגירות, כלים תלויים על מתקן קיר, או שימוש במתקן אחסון על השיש ליד הכיריים.

למעלה
סל קניות 0